הגשת דוחות שנתיים

אם אתם עומדים להקים עסק ורוצים להיות בטוחים שתנהלו אותו בצורה נכונה מבחינת התשלומים, כדאי יהיה לקחת בחשבון גם את המיסים שיהיה עליכם לשלם.

לא מדובר על עניין של החלטה אישית, כי למעשה חובה על כל אחד מאיתנו לשלם מיסים. אנשים שעובדים בתור שכירים משלמים מיסים באופן אוטומטי, הרבה פעמים מבלי שהם מודעים לכך, וכל מי שעובד בתור עצמאי צריך להיות אחראי על הגשת דוחת שנתיים ועל תשלום לרשויות השונות.

איך כדאי לנהל את חשבונות העסק?

כאשר מדברים על חשבונות העסק צריך לקחת בחשבון לא רק את המיסים הקבועים שאנחנו צריכים לשלם מידי חודשיים, אלא גם את הדוחות השנתיים שאיתם אנחנו צריכים להתמודד.
חשוב להבין שאתם אומנם יכולים להשיג לא מעט מידע בנושא הזה באינטרנט, אך למרות היכולת לעשות זאת בצורה עצמאית הרבה פעמים עדיף להעסיק רואה חשבון. רואה החשבון שלכם יהיה האדם שאחראי על כל נושא התשלומים בעסק שלכם, בין אם זה יכלול את הגשת הדוחות השנתיים ובין אם זה יכלול את התשלומים הקבועים.

בא.א. יעוץ מס והנהלת חשבונות מספקים שירות של הגשת דוחות שנתיים לעסקים ולחברות.